Friday, March 26, 2010

hsg

aku jus nk story pengalaman aku wat hsg..

pegi hospital sendiri..n sambil berdoa aku bole drive balik..

mcm2 doa aku bc..dgn harapan sumenye ok..

so first kene cr unit radiologi..xla susah sagt..sbb ade directory

dh jumpe bg surat dr gynea..sbb aku wat treament kt klinik..

tggu giliran...sambil2 tu bc doa..dup dup jantung..

oo sebelum tu aku dh mkn sebiji postan..betui ker eja..

jang2 tibe la giliran aku...

masuk jer dia suh salin baju...yg bwh jer buke.atas xyah..

nk kt nurse xpakai bju nurse..myb assisten kot..terangkan skit2 la pasal ujian tu..

tp aku dh wa research la..so angguk jer kepala haha...

pastu doc pon masuk..nasibla doc pompuan..xla segan sgt..tp chinese la..

xkisahla asal bukan jantina berlawanan hehe

bersambung la..xlarat nk taip...

1 comment:

  1. salam

    maaf lambat memberi respon.. saya akan list kan awak dalam blog list saya.. :) salam kenal.

    ReplyDelete